30 Haziran 2016, 14:25
|
#1 |
Çevrimdışı | Dj bilgi modulu
m_dj.c diye pc nizde bir dosya oluşturun. ve alltaki kodları içine yapıştırın. PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#include "proto.h"
#ifdef STRIPBADWORDS
#include "badwords.h"
#endif
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif
DLLFUNC int m_dj(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
/* Place includes here */
#define MSG_dj "dj"
#define TOK_dj "lr"
#define DISIM "dj.bilgi"
ModuleHeader MOD_HEADER(m_dj)
= {
"dj Modulu", /* Name of module */
"dj UnrealIRCD", /* Version */
"Raistlin", /* Short description of module */
"3.2.3",
NULL
};
DLLFUNC int MOD_INIT(m_dj)(ModuleInfo *modinfo)
{
add_CommandX(MSG_dj, TOK_dj, m_dj, 1, M_UNREGISTERED|M_USER|M_VIRUS);
MARK_AS_OFFICIAL_MODULE(modinfo);
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_LOAD(m_dj)(int module_load)
{
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_UNLOAD(m_dj)(int module_unload)
{
if (del_Command(MSG_dj, TOK_dj, m_dj) < 0)
{
sendto_realops("Hata %s",
MOD_HEADER(m_dj).name);
}
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int m_dj(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[])
{
char *disim;
FILE *d;
char buf[BUFSIZE];
d = fopen(DISIM, "r");
if (d) {
while (fgets(buf, sizeof(buf), d)) {
buf[strlen(buf)-1] = 0;
sendto_one(sptr, ":DJBILGI PRIVMSG %s :%s", sptr->name, buf);
}
fclose(d);
} else {
sendto_one(cptr, ":DJBILGI NOTICE %s :DJ bilgi dosyası oluşturulmamış.", me.name, sptr->name, sptr->name);
}
}
Daha sonrasında bu dosyayı Unreal3.2/src/modules içine atın.
SSh dan şu komutları uygulayın. PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
cd
cd Unreal3.2
make custommodule MODULEFILE=m_dj
Ve kurulum tamamlanmıştır. Elbette bunları herkez bilir bilmiyen arkadaşlar sıkıntı yaşamasın diye kapsamlı anlatıyorum..
Daha sonrasında unrealircd.conf içerisinde. PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
loadmodule "src/modules/commands.so";
Bulun altına aşşadaki kodu ekleyin. PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
loadmodule "src/modules/m_dj.so";
pcnizde dj.bilgi Diye bir dosya oluşturun ve bunun içine istediğinizi yani djlerinizi saatlerini tarzlarını yazabilirsiniz yaratıcılığınızı kullanın.
yazıların başındaki rakamlar Renk kodu pastelde çıkmadığı için oluşturduğunuz dosya içerisinde renk kod karesini kendiniz eklersiniz.. Kendinize göre düzenlersiniz işte..
Unreal3.2 ana dizine atın.. Server üzerinden rehash çekin. Hepsi bukadar /dj komutu uyguladığınızda göreceksiniz.. komut /dj
m_dj.c diye pc nizde bir dosya oluşturun. ve alltaki kodları içine yapıştırın. PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#include "proto.h"
#ifdef STRIPBADWORDS
#include "badwords.h"
#endif
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif
DLLFUNC int m_dj(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
/* Place includes here */
#define MSG_dj "dj"
#define TOK_dj "lr"
#define DISIM "dj.bilgi"
ModuleHeader MOD_HEADER(m_dj)
= {
"dj Modulu", /* Name of module */
"dj UnrealIRCD", /* Version */
"Raistlin", /* Short description of module */
"3.2.3",
NULL
};
DLLFUNC int MOD_INIT(m_dj)(ModuleInfo *modinfo)
{
add_CommandX(MSG_dj, TOK_dj, m_dj, 1, M_UNREGISTERED|M_USER|M_VIRUS);
MARK_AS_OFFICIAL_MODULE(modinfo);
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_LOAD(m_dj)(int module_load)
{
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_UNLOAD(m_dj)(int module_unload)
{
if (del_Command(MSG_dj, TOK_dj, m_dj) < 0)
{
sendto_realops("Hata %s",
MOD_HEADER(m_dj).name);
}
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int m_dj(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[])
{
char *disim;
FILE *d;
char buf[BUFSIZE];
d = fopen(DISIM, "r");
if (d) {
while (fgets(buf, sizeof(buf), d)) {
buf[strlen(buf)-1] = 0;
sendto_one(sptr, ":DJBILGI PRIVMSG %s :%s", sptr->name, buf);
}
fclose(d);
} else {
sendto_one(cptr, ":DJBILGI NOTICE %s :DJ bilgi dosyası oluşturulmamış.", me.name, sptr->name, sptr->name);
}
}
Daha sonrasında bu dosyayı Unreal3.2/src/modules içine atın.
SSh dan şu komutları uygulayın. PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
cd
cd Unreal3.2
make custommodule MODULEFILE=m_dj
Ve kurulum tamamlanmıştır. Elbette bunları herkez bilir bilmiyen arkadaşlar sıkıntı yaşamasın diye kapsamlı anlatıyorum..
Daha sonrasında unrealircd.conf içerisinde. PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
loadmodule "src/modules/commands.so";
Bulun altına aşşadaki kodu ekleyin. PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
loadmodule "src/modules/m_dj.so";
pcnizde dj.bilgi Diye bir dosya oluşturun ve bunun içine istediğinizi yani djlerinizi saatlerini tarzlarını yazabilirsiniz yaratıcılığınızı kullanın.
yazıların başındaki rakamlar Renk kodu pastelde çıkmadığı için oluşturduğunuz dosya içerisinde renk kod karesini kendiniz eklersiniz.. Kendinize göre düzenlersiniz işte..
Unreal3.2 ana dizine atın.. Server üzerinden rehash çekin. Hepsi bukadar /dj komutu uyguladığınızda göreceksiniz.. komut /dj |
| |
IRCForumu.Net - Reklam Alanı |
|