IRCForumu.NET - Türkiye'nin IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluştuğu Forum muhabbet


ircforumu reklam ircforumu reklamdamlasu bizimkiler sihirlisohbet sohbetelit


Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 28 Mayıs 2017, 00:00   #1
Çevrimiçi
Gelme, burası çok derin.

immortaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Şişe Çevirme Oyunu (Mirc)


Siyah ile belirttiğim bölümlerde botun çalışacağı kanal yeri vardır. Şu anki hali #Sisecevir kanalınıdır. Mircinizi açıp ALT tuşuna basılı tutup R harfine bastığımızda önümüze Mirc editör bölümü açılacaktır. Burada remote kısmına gelip sol üst köşede Dosya butonuna tıklıyoruz ve Yeni yazısına tıklayıp kendimize yeni bölüm açıyoruz ve aşağıda vermiş olduğum mirc kodunu yapıştırıp editörün sağ üst köşesinde bulunan Bracketleri onayla tuşu var ona basıp kodumuzu aktif ediyoruz. Hayırlı olsun tekrardan.


Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
on *:text:*:#Sisecevir: { if $1 == !varim || $1 == !varım { if %disc. [ $+ [ $nick ] ] { msg $chan Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick msg $chan 4 $nick oyuna dahil oldu. } else { msg $chan 4 $nick 1zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } } if $1 == !yokum { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } } if $1 == !cevir || $1 == !çevir { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Oyuna dahil olmadığınız için !cevir yapamazsınız. | return } if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuncu bulunmadığı için !cevir komutunu kullanamazsınız. | return } if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return } if $hget(Oyun,Durum) == 1 { msg $chan Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return } msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz.. var %tab = $hget(oyun,başlayanlar) var %s = $numtok(%tab,32) var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32) var %a = $remtok(%tab,%q,32) var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32) msg $chan 4 %q soracak ---> 2 %k cevap verecek. hadd -m Oyun Durum 1 hadd -m Oyun SoruNick %q hadd -m Oyun SoruCevap %k .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan } if $1 == !s { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg $chan !s ve !c komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 1soru sorabilir ve 2 $hget(Oyun,SoruCevap) 1cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 { msg $chan Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return } if !$2 { msg $chan Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) : $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } } if $1 == !c { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg $chan !s ve !c komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg $chan Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 1soru sorabilir ve 2 $hget(Oyun,SoruCevap) 1cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 { msg $chan Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return } if !$2 { msg $chan Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) off msg $chan 2Cevap - $hget(Oyun,SoruCevap) : $2- msg $chan Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 } } if $1 == !oyuncular { if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] { inc -u120 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return } msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) şuan oyundadır. } else { msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız. (2 dakikada bir defa oyuncular listelenir.) } } if $1 == !dis { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg $chan !dis ve !reset komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } if !$2 { msg $chan Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : !dis nick | return } if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $2 1nicki, 4 $nick 1tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 10 dakika boyunca !varim komutuyla oyuna dahil olamayacak. inc -u600 %disc. [ $+ [ $2 ] ] if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } if $1 == !reset { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg $chan !dis ve !reset komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } else { msg $chan Oyun sıfırlanmıştır. !varım komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } } } on *:quit: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } } on *:part:#Sisecevir: { if $nick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } } on *:nick: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. msg #Sisecevir 4 $newnick oyuna dahil oldu. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruNick $newnick } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruCevap $newnick } } } on *:kick:#: { if $knick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $knick oyundan atıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } alias sıfırla { hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 msg $1 Süre zaman aşımına uğradı, 3 dakika içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. } alias hs { if (!$1) { var %1 = 1 while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 } } var %1 = 1 while ($hget($1,%1).item) { echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data inc %1 } } on *:start:{ emailaddr G-Shell@ fullname ŞişeCevirmece Oyun System nick SiseCevir anick SiseCevir1 server irc.FixSohbet.Net:6667 } on *:connect:{ if $server == irc.FixSohbet.Net { hfree -sw * oper SeckiN 123123123 nickserv ghost SiseCevir 1234567 nickserv release SiseCevirmece System join 0,0 nick SiseCevir nickserv identify 1234567 .timer 1 2 join #Sisecevir } }

Siyah ile belirttiğim bölümlerde botun çalışacağı kanal yeri vardır. Şu anki hali #Sisecevir kanalınıdır. Mircinizi açıp ALT tuşuna basılı tutup R harfine bastığımızda önümüze Mirc editör bölümü açılacaktır. Burada remote kısmına gelip sol üst köşede Dosya butonuna tıklıyoruz ve Yeni yazısına tıklayıp kendimize yeni bölüm açıyoruz ve aşağıda vermiş olduğum mirc kodunu yapıştırıp editörün sağ üst köşesinde bulunan Bracketleri onayla tuşu var ona basıp kodumuzu aktif ediyoruz. Hayırlı olsun tekrardan.


Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
on *:text:*:#Sisecevir: { if $1 == !varim || $1 == !varım { if %disc. [ $+ [ $nick ] ] { msg $chan Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick msg $chan 4 $nick oyuna dahil oldu. } else { msg $chan 4 $nick 1zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } } if $1 == !yokum { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } } if $1 == !cevir || $1 == !çevir { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Oyuna dahil olmadığınız için !cevir yapamazsınız. | return } if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuncu bulunmadığı için !cevir komutunu kullanamazsınız. | return } if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return } if $hget(Oyun,Durum) == 1 { msg $chan Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return } msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz.. var %tab = $hget(oyun,başlayanlar) var %s = $numtok(%tab,32) var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32) var %a = $remtok(%tab,%q,32) var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32) msg $chan 4 %q soracak ---> 2 %k cevap verecek. hadd -m Oyun Durum 1 hadd -m Oyun SoruNick %q hadd -m Oyun SoruCevap %k .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan } if $1 == !s { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg $chan !s ve !c komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 1soru sorabilir ve 2 $hget(Oyun,SoruCevap) 1cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 { msg $chan Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return } if !$2 { msg $chan Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) : $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } } if $1 == !c { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg $chan !s ve !c komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg $chan Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 1soru sorabilir ve 2 $hget(Oyun,SoruCevap) 1cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 { msg $chan Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return } if !$2 { msg $chan Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) off msg $chan 2Cevap - $hget(Oyun,SoruCevap) : $2- msg $chan Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 } } if $1 == !oyuncular { if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] { inc -u120 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return } msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) şuan oyundadır. } else { msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız. (2 dakikada bir defa oyuncular listelenir.) } } if $1 == !dis { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg $chan !dis ve !reset komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } if !$2 { msg $chan Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : !dis nick | return } if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $2 1nicki, 4 $nick 1tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 10 dakika boyunca !varim komutuyla oyuna dahil olamayacak. inc -u600 %disc. [ $+ [ $2 ] ] if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } if $1 == !reset { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg $chan !dis ve !reset komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } else { msg $chan Oyun sıfırlanmıştır. !varım komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } } } on *:quit: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } } on *:part:#Sisecevir: { if $nick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } } on *:nick: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. msg #Sisecevir 4 $newnick oyuna dahil oldu. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruNick $newnick } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruCevap $newnick } } } on *:kick:#: { if $knick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $knick oyundan atıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } alias sıfırla { hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 msg $1 Süre zaman aşımına uğradı, 3 dakika içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. } alias hs { if (!$1) { var %1 = 1 while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 } } var %1 = 1 while ($hget($1,%1).item) { echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data inc %1 } } on *:start:{ emailaddr G-Shell@ fullname ŞişeCevirmece Oyun System nick SiseCevir anick SiseCevir1 server irc.FixSohbet.Net:6667 } on *:connect:{ if $server == irc.FixSohbet.Net { hfree -sw * oper SeckiN 123123123 nickserv ghost SiseCevir 1234567 nickserv release SiseCevirmece System join 0,0 nick SiseCevir nickserv identify 1234567 .timer 1 2 join #Sisecevir } }

  Alıntı ile Cevapla

IRCForumu.Net - Reklam Alanı

Cevapla

Etiketler
Çevirme, mirc, oyunu, Şişe, şişe çevirme oyunu (mirc)
IRCForumu.Net - Sponsor Bağlantılar



Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık