Islemlere baslamadan once mutlaka yedek aliniz. Amac: /rules komutunun kullanimini /kurallar olarak degistirmek.
Iki adet dosyada degisiklik yapiyoruz bunun icin...
# Unreal3.2
# <msg.h>
# cd Unreal3.2/include
# pico -w msg.h
pico -w msg.h komutu ile
msg.h dosyasina giris yapiyoruz.
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define TOK_HELPSERV "s" /* 114 */
#define MSG_RULES "RULES" /* RULES */
#define TOK_RULES "t" /* 115 */
#define MSG_MAP "MAP" /* MAP */
#define TOK_MAP "u" /* 117 */
RULES yazan yeri KURALLAR olarak degistiriyoruz.
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define TOK_HELPSERV "s" /* 114 */
#define MSG_RULES "KURALLAR" /* RULES */
#define TOK_RULES "t" /* 115 */
#define MSG_MAP "MAP" /* MAP */
#define TOK_MAP "u" /* 117 */
Degisiklikleri kaydedip cikiyoruz bu dosyadan.
Ardindan,
# Unreal3.2
# <m_rules.c>
# cd Unreal3.2/src/modules
# pico -w m_rules.c
pico -w m_rules.c yazarak m_rules dosyasina giris yapiyoruz.
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define MSG_RULES "RULES"
#define TOK_RULES "t"
Yazan satiri,
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define MSG_RULES "KURALLAR"
#define TOK_RULES "t"
olarak degistiriyoruz. Dosyayi kaydedip cikiyoruz.
Simdi yapmamiz gereken islem Unreal3.2 klasoru icerisinde
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
make
yazip derlemek. Baska yapmaniz gereken herhangi bir islem yok.
Ayrica /kurallar komutuyla ortaya cikacak metni Unreal3.2/ircd.rules seklinde belirleyebilirsiniz.
Islemlere baslamadan once mutlaka yedek aliniz. Amac: /rules komutunun kullanimini /kurallar olarak degistirmek.
Iki adet dosyada degisiklik yapiyoruz bunun icin...
# Unreal3.2
# <msg.h>
# cd Unreal3.2/include
# pico -w msg.h
pico -w msg.h komutu ile
msg.h dosyasina giris yapiyoruz.
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define TOK_HELPSERV "s" /* 114 */
#define MSG_RULES "RULES" /* RULES */
#define TOK_RULES "t" /* 115 */
#define MSG_MAP "MAP" /* MAP */
#define TOK_MAP "u" /* 117 */
RULES yazan yeri KURALLAR olarak degistiriyoruz.
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define TOK_HELPSERV "s" /* 114 */
#define MSG_RULES "KURALLAR" /* RULES */
#define TOK_RULES "t" /* 115 */
#define MSG_MAP "MAP" /* MAP */
#define TOK_MAP "u" /* 117 */
Degisiklikleri kaydedip cikiyoruz bu dosyadan.
Ardindan,
# Unreal3.2
# <m_rules.c>
# cd Unreal3.2/src/modules
# pico -w m_rules.c
pico -w m_rules.c yazarak m_rules dosyasina giris yapiyoruz.
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define MSG_RULES "RULES"
#define TOK_RULES "t"
Yazan satiri,
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define MSG_RULES "KURALLAR"
#define TOK_RULES "t"
olarak degistiriyoruz. Dosyayi kaydedip cikiyoruz.
Simdi yapmamiz gereken islem Unreal3.2 klasoru icerisinde
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
make
yazip derlemek. Baska yapmaniz gereken herhangi bir islem yok.
Ayrica /kurallar komutuyla ortaya cikacak metni Unreal3.2/ircd.rules seklinde belirleyebilirsiniz.