Tekil Mesaj gösterimi
Alt 30 Haziran 2016, 14:10   #1
Çevrimiçi
immortaL
Gelme, burası çok derin.

immortaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
/rules komutunu /kurallar yapmak


Islemlere baslamadan once mutlaka yedek aliniz.

Amac: /rules komutunun kullanimini /kurallar olarak degistirmek.

Iki adet dosyada degisiklik yapiyoruz bunun icin...

# Unreal3.2
# <msg.h>
# cd Unreal3.2/include
# pico -w msg.h

pico -w msg.h komutu ile msg.h dosyasina giris yapiyoruz.



PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define TOK_HELPSERV    "s"    /* 114 */
#define MSG_RULES       "RULES"    /* RULES */
#define TOK_RULES       "t"    /* 115 */
#define MSG_MAP         "MAP"    /* MAP */
#define TOK_MAP         "u"    /* 117 */ 



RULES yazan yeri KURALLAR olarak degistiriyoruz.


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define TOK_HELPSERV    "s"    /* 114 */
#define MSG_RULES       "KURALLAR"    /* RULES */
#define TOK_RULES       "t"    /* 115 */
#define MSG_MAP         "MAP"    /* MAP */
#define TOK_MAP         "u"    /* 117 */ 


Degisiklikleri kaydedip cikiyoruz bu dosyadan.

Ardindan,

# Unreal3.2
# <m_rules.c>
# cd Unreal3.2/src/modules
# pico -w m_rules.c

pico -w m_rules.c yazarak m_rules dosyasina giris yapiyoruz.


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define MSG_RULES     "RULES"    
#define TOK_RULES     "t" 


Yazan satiri,


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define MSG_RULES     "KURALLAR"    
#define TOK_RULES     "t" 


olarak degistiriyoruz. Dosyayi kaydedip cikiyoruz.

Simdi yapmamiz gereken islem Unreal3.2 klasoru icerisinde


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
make
yazip derlemek
Baska yapmaniz gereken herhangi bir islem yok.
Ayrica /kurallar komutuyla ortaya cikacak metni Unreal3.2/ircd.rules seklinde belirleyebilirsiniz

Islemlere baslamadan once mutlaka yedek aliniz.

Amac: /rules komutunun kullanimini /kurallar olarak degistirmek.

Iki adet dosyada degisiklik yapiyoruz bunun icin...

# Unreal3.2
# <msg.h>
# cd Unreal3.2/include
# pico -w msg.h

pico -w msg.h komutu ile msg.h dosyasina giris yapiyoruz.



PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define TOK_HELPSERV    "s"    /* 114 */
#define MSG_RULES       "RULES"    /* RULES */
#define TOK_RULES       "t"    /* 115 */
#define MSG_MAP         "MAP"    /* MAP */
#define TOK_MAP         "u"    /* 117 */ 



RULES yazan yeri KURALLAR olarak degistiriyoruz.


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define TOK_HELPSERV    "s"    /* 114 */
#define MSG_RULES       "KURALLAR"    /* RULES */
#define TOK_RULES       "t"    /* 115 */
#define MSG_MAP         "MAP"    /* MAP */
#define TOK_MAP         "u"    /* 117 */ 


Degisiklikleri kaydedip cikiyoruz bu dosyadan.

Ardindan,

# Unreal3.2
# <m_rules.c>
# cd Unreal3.2/src/modules
# pico -w m_rules.c

pico -w m_rules.c yazarak m_rules dosyasina giris yapiyoruz.


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define MSG_RULES     "RULES"    
#define TOK_RULES     "t" 


Yazan satiri,


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define MSG_RULES     "KURALLAR"    
#define TOK_RULES     "t" 


olarak degistiriyoruz. Dosyayi kaydedip cikiyoruz.

Simdi yapmamiz gereken islem Unreal3.2 klasoru icerisinde


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
make
yazip derlemek
Baska yapmaniz gereken herhangi bir islem yok.
Ayrica /kurallar komutuyla ortaya cikacak metni Unreal3.2/ircd.rules seklinde belirleyebilirsiniz

  Alıntı ile Cevapla

IRCForumu.Net - Reklam Alanı